Saturday, December 25, 2010

sial punya orang!!!!!!!!!!!!!

woooeeeyyy...

ha ary ni kita wat kejutan sikit...
ta de kasi salam
ta de tnya khabar da...
na taw nape???
ha ni cita segala punca aku ta na ckap elok2 da...sial...
(siap na mencarot2 lagi)

ary ni aku,mak n adik2 aku p kenduri kat perlis..
masa kitorang pegi mak aku drive sebab kitorang na berkonvoi ngan jiran2 aku yg na pegi jugak..
so da sampai da time na balik kitorang pon berpecah la dari perlis..aku yg drive..

memang dari perlis ag aku n mak aku da bercadang da na turun tol gurun selatan..
da sampai tol gurun tuh..
alamak jam siot...
adus
da masuk setengah da...hmm
punya la lama tggu jam tuh,,,..
elok sam[pai je kat area jalan susur masuk arah utara
ada plak (sekor orang utan) nih drive na menyelit masuk depan kete yg aku drive...
da dia na menyelit masuk aku ta kasi la..aku yg ta bersalah ni da elok je dtay at jalan kitorang yg na bayar tol..
then da rapat giler nan kete dia uh memang kena lggr la side mirror dia uh...patah la jugak..
da kene lggr aku da kasi change masuk depan aku bley dia punya 3 suku gila babi pegi bukak tingkap tumbuk bonet keta aku...na lepaskan geramla gamaknya..
then dia pegi dulu..da time aku na byar tol da lepas byar tol da..dia bley pegi lambai aku kat tepi jalan uh na soh aku bentikan keta...
aku ingat dia soh jalan..aku pon jalan la terus..
tiba2 dia dtg tepi aku masa kat traffic light dia buley ckap dia soh benti tp aku ta benti..
so dia gtaw aku yg side mirror dia patah..
aku pon soh la dia tunjuk yg side mirror dia patah uh..
dia pon cam na tanak je na tunjuk
then mang patah la..
aku pon dengan ta bersalah ni aku pon na bela diri la..
bela punya bela...tengkar punya tengkar lastly aku dia pon mintak ganti rugi,...
ma aku pon yg malas na bertengkar ajak la mamat bodoh tiga suku gila babi anak orang utan tadi uh pegi kedai na ganti

bincang punya bincang at kedai keta uh dia ckap kena RM210..
siot mang tak la aku na bayar bnyak tuh,,,/..
sial betol la..
ma aku pon lam purse ade cukup2 je 90
pe lgi aku pon pegi la bank kuarkan 50
mak aku pon byar la 100
aku ckap kasi je la kat dia uh lgi 40 tuh..
mamat tu pon mintak 150
punya la siot..
aram jadah tol
last2 ma aku pon bley dok wat muka sedey n ayat yg sedey ckap kta dia ta keje la..
mintak je mamat tuh 150
law ta mang dia na mintak 210 la..
hm ary ni saja lesap 140...
sial betol la..
ta bersalah tapi kena bayar
ma aku ckap
"kita ta bersalah tapi kene bayar..ary ni ary dia..dia ta kan senang eyh dengan 140 tuh..."
tu je la ayat nye
mulanya memang ta na bayar pon tapi...hmm
pape la
lastly mamat anak org utan tuh pon mintak maaf n isteri dia pon mintak maaf....
ade pulak dia ckap aku n mak aku cam adik nan kak..
mak aku nampak muda ke???
hahahahahaha
thank akak
respect akak
fuck suami akak..sial...

tu je la..na lepas geram ary ni...
siotttttttttttttttttttttt....




...sempurna...

No comments:

Post a Comment